C C C C A+ A A- X

Конкурс за заемане на 2 (две) щатни бройки за длъжността "съдебен секретар"

Дата на публикуване 31 юли 2025 Последна редакция 31 юли 2025 Обяви и конкурси Отпечатай


 ОКРЪЖЕН СЪД - ВРАЦА

ОБЯВЯВА КОНКУРС:

  • за заемане на 2 (две) щатни бройки за длъжността "съдебен секретар".
  1. Кратко описание на длъжността "съдебен секретар": Съдебният секретар изпълнява дейности по подготовката на делата за разглеждане в съдебни заседания. Изготвя и прилага към делата протоколите от съдебните заседания. Подготвя формуляри, графици и други документи. Изпълнява и други задължения, възложени му от административния ръководител на съда и съдебния администратор.
  2. Минимални изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността, на които кандидатите следва да отговарят:

          - да имат завършено средно образование и компютърна грамотност;

          - да са български граждани, граждани на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария;

          - да са навършили пълнолетие;

          - да не са поставени под запрещение;

          - да не са осъждани на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;

          - да не са лишени по съответен ред от правото да заемат определена длъжност;

          - да не са в йерархическа връзка на ръководство и контрол със съпруг или съпруга, с лице, с което е във фактическо съжителство, с роднина по права линия без ограничения, по съребрена линия до четвърта степен включително или по сватовство до четвърта степен включително;

          - да не са едноличен търговец, неограничено отговорен съдружник в търговско дружество, управител, търговски пълномощник, търговски представител, прокурист, търговски посредник, ликвидатор или синдик, член на орган на управление или контрол на търговско дружество или кооперация;

          - да не са съветник в общински съвет;

          - да не заемат ръководна или контролна длъжност в политическа партия;

          - да не работят по трудово правоотношение при друг работодател, освен като преподавател във висше училище /изискването следва да е налице към датата на заемане на длъжността, ако кандидатът спечели конкурса/;

          - да не са адвокат, нотариус, частен съдебен изпълнител или упражняващи друга свободна професия.

  1. Специфични изисквания по чл. 140, ал. 1, т. 3 от ПАС, на които кандидатите следва да отговарят:

            - отлично владеене на машинопис; владеенето на десетопръсната система за писане на кирилица с клавиатурна подредба по БДС е предимство;

            - да имат отлични познания по стилистика, правопис, граматика и пунктуация;

            - отлични познания и умения за текстообработка с MS Word и обработка на данни с MS Excel;

            - да притежават отлични познания относно общата нормативна уредба на съдебната власт, работата на съдебната администрация (Закон за съдебната власт, Правилник за администрацията в съдилищата);

            - да са комуникативни.

  1. Минимален размер на основното трудовото възнаграждение: 1420.00 лева. На служителите се заплаща ежемесечно и допълнително възнаграждение за ранг, както и за придобит трудов стаж и професионален опит.
  2. Необходими документи:

Документи, издадени в чужбина, се предоставят в превод на български език, признати и легализирани от съответните оправомощени органи в Република България.

ВАЖНО: При подаване на документите, кандидатите следва да предоставят оригинал на документите за завършено образование, придобита квалификация и трудов стаж за извършване на проверка за достоверността на представените копия.

Копията на посочените документи следва да бъдат саморъчно заверени.

  1. Начин на провеждане на конкурса:
  • Първи етап - проверка на документите на кандидатите;
  • Втори етап - практически изпит;
  • Трети етап - събеседване.

Подробни данни за етапите на конкурса се съдържат в Заповед № 395/17.07.2025г. на адм. ръководител-председателя на съда, публикувана на интернет страницата на съда и е на разположение на кандидатите в Информационния център на Окръжен съд - Враца.

  1. Срок за подаване на документите: 30 календарни дни, считано от датата на публикуване на обявата.
  2. Място за подаване на документите:

гр. Враца, бул. "Христо Ботев" № 29, Съдебна палата, І етаж – Информационен център на Окръжен съд - Враца, всеки работен ден от 09:00ч. до 17:00ч.

  1. Списъците и другите съобщения във връзка с конкурсите ще се обявят на интернет-страницата на Окръжен съд - Враца – http://vratsa-os.justice.bg, както и чрез поставянето им на таблото за съобщения в Информационен център на съда.
  2. Длъжностната характеристика е на разположение на кандидатите в Информационния център на Окръжен съд - Враца и на интернет страницата на съда.

Обявата е публикувана във вестник "Конкурент" бр. 29/31.07.2025г.

публикувана на 31.07.2025г.

 

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация