Конкурс за заемане на 1 (една) освобождаваща се щатна бройка за длъжността "съдебен секретар"
ОКРЪЖЕН СЪД - ВРАЦА
обявява конкурс:
- за заемане на 1 (една) освобождаваща се щатна бройка за длъжността "съдебен секретар".
- Кратко описание на длъжността "съдебен секретар": Съдебният секретар изпълнява дейности по подготовката на делата за разглеждане в съдебни заседания. Изготвя и прилага към делата протоколите от съдебните заседания. Подготвя формуляри, графици и други документи. Изпълнява и други задължения, възложени му от административния ръководител на съда и съдебния администратор.
- Минимални изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността, на които кандидатите следва да отговарят:
- да имат завършено средно образование и компютърна грамотност;
- да са български граждани, граждани на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария;
- да са навършили пълнолетие;
- да не са поставени под запрещение;
- да не са осъждани на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;
- да не са лишени по съответен ред от правото да заемат определена длъжност;
- да не са в йерархическа връзка на ръководство и контрол със съпруг или съпруга, с лице, с което е във фактическо съжителство, с роднина по права линия без ограничения, по съребрена линия до четвърта степен включително или по сватовство до четвърта степен включително;
- да не са едноличен търговец, неограничено отговорен съдружник в търговско дружество, управител, търговски пълномощник, търговски представител, прокурист, търговски посредник, ликвидатор или синдик, член на орган на управление или контрол на търговско дружество или кооперация;
- да не са съветник в общински съвет;
- да не заемат ръководна или контролна длъжност в политическа партия;
- да не работят по трудово правоотношение при друг работодател, освен като преподавател във висше училище /изискването следва да е налице към датата на заемане на длъжността, ако кандидата спечели конкурса/;
- да не са адвокат, нотариус, частен съдебен изпълнител или упражняващи друга свободна професия.
- Специфични изисквания по чл. 140, ал. 1, т. 3 от ПАС, на които кандидатите следва да отговарят:
- отлично владеене на машинопис;
- да имат отлични познания по стилистика, правопис, граматика и пунктуация;
- отлични познания и умения за текстообработка с MS Word и обработка на данни с MS Excel;
- да притежават отлични познания относно общата нормативна уредба на съдебната власт, работата на съдебната администрация (Закон за съдебната власт, Правилник за администрацията в съдилищата);
- да са комуникативни.
- Предимства: Владеенето на десетопръсната система за писане на кирилица с клавиатурна подредба по БДС е предимство.
- Минимален размер на основното трудовото възнаграждение: минимален размер - 1324.00 лева, максимален размер - 1657.00 лева. На служителите се заплаща ежемесечно и допълнително възнаграждение за ранг, както и за придобит трудов стаж и професионален опит.
- Необходими документи:
- заявление (по образец);
- подробна професионална автобиография-тип CV;
- декларация по чл. 136 от ПАС (Правилник за администрацията в съдилищата), че кандидатът е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода, не е лишен от правото да заема определена длъжност (по образец);
- декларация по чл. 340а, ал. 1 и ал. 2, т. 1, 2, 3, 4 и 6 от Закона за съдебната власт (по образец);
- декларация по чл. 107а, ал. 1 КТ (по образец);
- декларация, че дава своето съгласие Окръжен съд - Враца, като администратор на лични данни да събира, обработва и съхранява личните данни на кандидата, във връзка с провеждането на конкурса (по образец);
- копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация и правоспособност;
- копия от документи, удостоверяващи трудовия стаж-трудова, служебна или осигурителна книжка (когато се заявява, че има трудов стаж);
- копие от документ, удостоверяващ придобиване на компютърна грамотност, освен ако същата не е удостоверена в документа за придобита образователно-квалификационна степен;
- свидетелство за съдимост – оригинал;
- медицинско свидетелство за постъпване на работа (със заверка от Центъра за психично здраве, че кандидатът не страда от психични заболявания) – оригинал;
- препоръки от предходен работодател (по желание на кандидата);
- пълномощно за подаване на документи (когато не се подават лично от кандидата).
Документи, издадени в чужбина, се предоставят в превод на български език, признати и легализирани от съответните оправомощени органи в Република България.
ВАЖНО: При подаване на документите, кандидатите следва да предоставят оригинал на документите за завършено образование, придобита квалификация и трудов стаж за извършване на проверка за достоверността на представените копия.
Копията на посочените документи следва да бъдат саморъчно заверени.
- Начин на провеждане на конкурса:
- Първи етап - проверка на документите на кандидатите;
- Втори етап - писмен тест;
- Трети етап - събеседване.
Подробни данни за етапите на конкурса се съдържат в Заповед № 534/09.10.2024г. на адм. ръководител-председателя на съда, публикувана на интернет страницата на съда и е на разположение на кандидатите в Информационния център на Окръжен съд - Враца.
- Срок за подаване на документите: 30 календарни дни, считано от датата на публикуване на обявата.
- Място за подаване на документите:
гр. Враца, бул. "Христо Ботев" № 29, Съдебна палата, І етаж – Информационен център на Окръжен съд - Враца, всеки работен ден от 09:00ч. до 17:00ч.
- Списъците и другите съобщения във връзка с конкурсите ще се обявят на интернет-страницата на Окръжен съд - Враца – http://vratsa-os.justice.bg, както и чрез поставянето им на таблото за съобщения в Информационен център на съда.
- Длъжностната характеристика е на разположение на кандидатите в Информационния център на Окръжен съд - Враца и на интернет страницата на съда.
ОБЯВАТА Е ПУБЛИКУВАНА ВЪВ ВЕСТНИК "КОНКУРЕНТ" БР. 35/17.10.2024Г.